O blogu - Brunch with Monika

Translate

czwartek, 16 czerwca 2022

O blogu



Blog brunchwithmonika powstał z pasji do degustacji śniadań/brunchów w Krakowie oraz wielu innych lokalizacji na całym świecie. 

Jako rodowita Krakowianka dzielę się tutaj moim wieloletnim doświadczeniem w materii śniadaniowo-brunczowej w moim mieście jak i poza nim. Recenzuję miejsca zarówno nowe, mniej znane oraz bardziej popularne.

Ponieważ Kraków jest jednym z najbardziej turystycznych miejsc w Polsce bardzo często wielu moich znajomych czy osób z rodziny odwiedzających moje miasto pyta mnie gdzie najlepiej udać się na śniadanie/ brunch w Krakowie. Jako rodowita Krakuska powinnam w końcu wiedzieć najlepiej :-) Postanowiłam zebrać całą moją wiedzę na tym właśnie blogu.

Tworzę w ten sposób wirtualny przewodnik po najlepszych miejscach na śniadanie oraz brunch w Krakowie i odwiedzanych przeze mnie miejscach w Polsce.

Stworzyłam tutaj moją Brunch & Breakfast Mapę, która ma za zadanie ułatwić wam czytelnikom szybkie odnajdywanie odwiedzanych przeze mnie miejsc.

Jestem surowa i krytyczna w swoich recenzjach. Dokładne wytyczne którymi kieruję się w moich recenzjach znajdziecie na stronie: Jak piszę moje recenzje.

Bruch to według mnie styl życia, dlatego na moim blogu znajdziecie również posty z tematyki brunchu, sztuki, podróży, urody, zdrowia i nie tylko... Mam nadzieję, że będziecie tutaj wracać po dużą dawkę inspiracji oraz pozytywnej energii.

Jeśli chcielibyście abym zrobiła recenzję oferty śniadaniowo-brunczowej konkretnego miejsca, piszcie do mnie bezpośrednio na Instagramie, w komentarzach lub na adres mailowy: brunchwithmonika@gmail.com

Więcej szczegółów w postaci krótkich filmów-relacji z miejsc o których piszę znajdziecie na Instagramie @brunchwithmonika 

Fajnie, że wpadliście :-) 
Miłej lektury i odkrywania nowych miejsc na gastronomicznej mapie Krakowa.

Pozdrawiam,

Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz