Fable Cafe - ukryta perełka w centrum miasta - Brunch with Monika

Translate

poniedziałek, 31 lipca 2023

Fable Cafe - ukryta perełka w centrum miasta




Śniadania wydawane cały dzień.
Blisko rynku krakowskiego znajduje się ukryta perełka, w której serwowane są śniadania cały dzień!

Wystrój 
Lokalizacja kawiarni lekko na uboczu od rynku sprawia, że jest tam cicho i przytulnie. Fable Cafe posiada piękne, cukierkowe ale eleganckie wnętrze. 


Brunch
Oferta śniadaniowa posiada to co lubię najbardziej klasyczne śniadania z jajkiem, wybór tostów wytrawnych a także humus czy śniadania na słodko w formie pancakes. Możecie się tutaj napić różnych trunków od drinków po pyszne matcha latte w kilku postaciach.

Skusiłam się na duży tosta z indykiem ( indyk sous vide - duszony, feta sriracza mus, świeży ogórek, szpinak, mancerowana cebula, podawane z salsą) ale spróbowałam również pasztetu z wątróbek drobiowych z sosem z porzeczek - ku mojemu zaskoczeniu bardzo mi smakował. 
Nie jestem wielkim fanem pasztetu a tu, proszę zaskoczenie.
Ponieważ był to późny brunch zamówiłam drink rose ( prosecco z fentimas rose lemonade oraz płatkami róży). Mimoza podobno też była bardzo dobra.



Podsumowanie 
Obsługa lokalu jest bardzo miła i pomocna. Kiedy część ogórka z mojej kanapki spadła podczas serwowania na stół - obsługa natychmiast wyrzuciła kawałek ogórka i podała mój kompletny tost jeszcze raz. 
Kiedy zwróciłam uwagę o tym, że kończą się już ręczniki papierowe w toalecie - podziękowała i odrazu wniosła nowe.
Dania podane w przybliżonym czasie z zachowaną elegancka formą podania.
Obsługa dba o czystość stolików.

Znajdź to oraz podobne miejsca na mojej BRUNCH & BREAKFAST MAP.

Gwiazdki :☆☆☆☆(4,5)
Design miejsca: nowoczesny z stylem a la paryski
Estetyka potraw: klasyczna 
Obsługa: szybkie wydawanie dań,dbanie o czystość stolików 
Ceny śniadań: od 23 do 38 złotych

Zobacz także:

Śniadanie w Figle 

Pierwsze Piętro - Bistro w centrum Krakowa 

Kraków - Lastriko Bistro, czyli brunch w kosmicznej bazie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz