TRAFIK - Gdynia, miejsce dla przyjaciół - Brunch with Monika

Translate

piątek, 10 września 2021

TRAFIK - Gdynia, miejsce dla przyjaciół

Póki co piłam tutaj najlepszą kawę na mleku roślinnym w Gdyni. Niedość, że piana była obłędna to kawą była również niesamowicie smaczna. Tego dnia miałam ochotę tylko na kawę oraz coś słodkiego... 




TRAFIK słynie z jakości i ekologicznych produktów. W ofercie miałam do wyboru kilka ciast przygotowywanych z dnia na dzień tylko na składnikach organicznych. Postawiłam na panacottę z wiśniami. Przyznam obawiałam się, że mnie zmuli cukrem i będę żałować ale okazało się ona moim hitem! Przepis wręcz mistrzoski, smaki słodko-kwaśne i przyprawowe. Wyczułam odrobinę soku z grejpfruta, cynamon...mogłabym takich słoiczków zjeść z dziesięć! 



Obsługa tego lokalu widać, że pracuje z pasji i lubi rozmowy z klientami. Chętnie doradzana w wyborze dań czy deserów. Można tu zjeść również śniadania, spotkać się na lunch czy na lampkę wina.




Jest to miejsce z kreatywną duszą, pełno tu zdjęć czy obrazów wiszących w lokalu. Można też poczuć się jak w Paryżu i usiąść przy stoliczku na zewnątrz lokalu.



Napewno następnym razem udam się tu na brunch!

Znajdź to oraz podobne miejsca na mojej BRUNCH & BREAKFAST MAP.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz