Cały Gaweł najlepsze śniadanie w Sopocie - Brunch with Monika

Translate

sobota, 4 września 2021

Cały Gaweł najlepsze śniadanie w Sopocie

Kiedy przeglądałam oferty śniadaniowe w Sopocie w większości królowały niestety burgery i frytki.



Najczęściej wymienianym miejscem na klasyczne śniadania był Cały Gaweł. Położenie zaraz w przejściu z dworca kolejowego tuż przed głównym deptakiem Sopockim sprawia, że miejsce to tętni życiem.
Gaweł to nowoczesne miejsce z artystyczną duszą przypominające mi bardzo Charlotte oraz Krakowskiego Zenita.

Oferta śniadań jest bardzo szeroka i zawsze podzielona na opcję normalną i wegańską. Kawa podawana z mlekiem normalnym lub bez laktozy.



Uważam, że jest to dotej pory najlepsze miejsce na śniadanie w Trójmieście! Wszystko podawane jest bardzo szybko uwzględniając przy tym jakość. Wielkość śniadań zaskakuje każdego kto tam przychodzi. Postanowiłam zamówić Crocque Madam w celu porównania go z dobrze znanym mi śniadaniem z Charlotte.



Jeśli mam być szczera to ten Croque przebija wersje Krakowską Charlotte. Jest podawany z sosem beszamelowym, grzybkami, serem oraz jajkiem w towarzystwie sałatki. Nie byłam go wstanie dokończyć- naprawdę syci i mega smakuje!

To miejsce z miłą obsługą odwiedzane przez rodziny, miłośników psów z ich pupilami oraz wszystkich, którzy lubią śniadaniowć do późna.





To miejsce do którego na pewno wrócę przy następnej okazji kiedy będę w Trójmieście!

Znajdź to oraz podobne miejsca na mojej BRUNCH & BREAKFAST MAP.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz