Kafëbë Coffee & Bistro w Gdańsku - Brunch with Monika

Translate

czwartek, 2 września 2021

Kafëbë Coffee & Bistro w Gdańsku


Kafëbë...nazwa przyznam się kojarzyła mi się bardziej z kuchnią turecką ale nic bardziej mylnego. W karcie dań znajdziemy dużo z przysmaków Kaszebskich.



Bistro & Café znajduje się w pieknej starej kamienicy na Gdańskiej starówce. Tym razem postanowiłam zasmakować śniadania Kaszubskiego...




Było to jedno z bardziej sycących śniadań jakie jadłam choć nie było tu nic odkrywczego. Mamy tu smalec gęsi (nie jestem jakimś smakoszem ale chciałam spróbować) sadzone jajko, różne rodzaje wędlin, ser żółty, sałatki w tym ziemniaczaną oraz chleb. Kawa dostępna również z mlekiem bez laktozy.


Podsumowanie: Dyskretnie położone miejsce przy głównym deptaku oraz miła obsługa.
Śniadania wydawane cały dzień.
Jedzenie przeciętne ale smaczne.
Wieczorem fajna baza na wypad że znajomymi na drinka w centrum miasta.



Znajdź to oraz podobne miejsca na mojej BRUNCH & BREAKFAST MAP.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz