Ważna informacja dla czytelników mojego bloga - Brunch with Monika

Translate

czwartek, 8 września 2022

Ważna informacja dla czytelników mojego bloga




Drodzy czytelnicy bloga,
Instagram skasował ostatnio z nie wyjaśnionych dokładniej motywów moje konto @brunchwithmonika.  Odnosłam się oczywiście od tej decyzji i czekam obecnie na informację zwrotną. 

Jest mi niezmiernie przykro ponieważ prowadziłam to konto ponad 3 lata, a wraz z jego usunięciem zniknęły wszelkie moje materiały, rolki oraz kontakt z moją społecznością.

Mam jeszcze gdzieś w sobie nadzieję, że konto zostanie mi przywrócone...Jeśli nie prawdopodobnie będę musiała zakładać konto od nowa.

Blog na szczęście jest i zawsze tutaj dla was będzie. Zaglądajcie po nowe recenzje z ciekawych miejscówek w Krakowie i nie tylko.

Jeśli ktoś z was miał podobną sytuację z instagramem lub wie co jeszcze można zrobić w tej sprawie, proszę o kontakt lub komentarz.

Z góry dziękuję!

Pozdrawiam,
Monika

Update na temat mojego Insta:
Niestety moje konto zostało całkowicie usunięte i musiałam założyć nowe @brunchwithmonika_krakow. Nawet niech chce mi się tego komentować. W ostatnim czasie słyszałam coraz więcej podobnych historii a sama aplikacja miała duże problemy z ogarnianiem swoich podstawowych funkcji. Być może Instagram już się "przesycił"- jedno jest pewne, że już nigdy nie będzie taka jak było, ale na całe moje szczęście mój blog nie jest jego częścią :-)

Dziękuję wszystkim życzliwym osobom za wsparcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz