Brunch, czyli późne śniadanie w KRUSZu - Brunch with Monika

Translate

niedziela, 3 września 2023

Brunch, czyli późne śniadanie w KRUSZu

Śniadania wydawane od 9.00-15.00
Miałam przyjemność ostatnio odwiedzić świeżo otwarty lokal śniadaniowy w Krakowie. Położenie ma wręcz idelane bo w centrum miasta przy kleparzu, koło placu Matejki. W przyszłości będzie mieć również ogródek na zewnątrz lokalu.


Wystrój
Krusz jest bardzo przytulny i ma nieco skandynawski design. Drewno, parkiet, jasne ściany i wszędzie kwiaty. W sumie mamy do dyspozycji trzy małe pomieszczenia w tym jedno z uroczym neonem "polizane to moje".





Brunch
Karta śniadaniowa jest narazie dość krótka ale bogata w ciekawe pozycje. 

Zdecydowałam się na moje ulubione jajka po turecku. Forma podania jak i połączenie smaków to był majstersztyk. 

W daniu mamy oczywiście swietnie pikantnie doprawiony jogurt z jajkami lekko słony krem pistacjowy oraz kwaskowata fasolka szparagowa w towarzystwie kwiatów. Jak dla mnie najlepsze jajka po turecku w Krakowie! 


Moja przyjaciółka zamówiła bostock (chrupiące ciasto śniadaniowe typu chałka) kremowa jajecznica, pieczonymi winogronami oraz jajo blanco ( sos z migdałami, czosnkiem, oliwa i octem) - wyglądało i smakowało podobno również wybitnie.

Podsumowanie:
Obsługa jest bardzo miła, bezpośrednia i chętnie wytłumaczy oraz doradzi w kwestii pozycji śniadaniowych. 

Znajdź to oraz podobne miejsca na mojej BRUNCH & BREAKFAST MAP.

Gwiazdki :☆☆☆ ☆ (5)
Design miejsca: prosty jakby szwedzki
Estetyka potraw: fantazyjna
Obsługa: miła, aktywna, dba o czystość stolików i eleganckie podanie potraw
Ceny śniadań: od 32 do 35 złotych

Zobacz także:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz