Czego nadal brak w krakowskiej strefie brunchowej - Brunch with Monika

Translate

piątek, 11 listopada 2022

Czego nadal brak w krakowskiej strefie brunchowej



Jakiś czas temu opublikowałam na instagramie listę rzeczy, których nadal mi brakuje w krakowskiej strefie śniadaniowo-brunchowej. Ponieważ część czytelników mojego bloga nie posiada instagrama postanowiłam umieścić ja również i tutaj.

Zatem brakuje:

  • Więcej miejsc w których wydawane są śniadania cały dzień! 
  • Dluższych godzin brunchowych do których wydawane są późne śniadania 
  • Menu dla dzieci/ osób starszych oraz możliwosci zakupu połowy porcji dań 
  • Więcej śniadań/ brunchy z szwedzkimi stołami 
  • Miejsc ze strefą ciszy
  • Miejsc bez Wifi i bez Wifi- tak dobrze przeczytaliście ;) Spotkałam się z miejscami na świecie gdzie specjalnie nie udostępniano Wifi aby ludzie mogli ze sobą rozmawiać ;) 
  • Akcji ekologicznych w bistrach/ kawiarniach
  • Miejsc z większą ilością gniazdek, gdzie pracować na laptopach
  • Menu dla dwóch osób 
  • Darmowej karafki wody dostępnej dla wszystkich w lokalu
  • Mleka roślinnego lub bez laktozy bez dodatkowej opłaty 
  • Szeroko pojętych promocji śniadaniowo-brunchowych       
          Przykładowo:
  • kawa/ herbata do każdego zamówienia gratis
  • prosecco do brunchu gratis lub 1 grosz/ 1 zł
  • śniadania za 1 złoty/ 1EUR i tym podobne akcje...
Liczę, że to się kiedyś po mału zmieni :)

A co wy sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz